Jei netenkina prekės kokybė arba kilus neaiškumams, klausimams rašykite el. p. socialinesdirbtuves@adakavosgn.lt
arba skambinkite tel. + 370 652 04 726
Prekių grąžinimo sąlygos:
- Pirkėjas (fizinis asmuo) turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties (grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų (CK 6.228 (10) str.), išskyrus šio straipsnio 2 d. numatytas išimtis. Sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas, pirkėjui grąžinami per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta.
- Pirktos internetu prekės grąžinamos vadovaujantis LR Civilinio kodekso nuostatomis. Sutarčių, kurių negalima atsisakyti sąrašas pateiktas CK 6.228 (10) str. 2 d.
- Norėdamas grąžinti Prekę, Pirkėjas raštiškai apie tai informuoja Pardavėją (jo nurodytu el. paštu).
- Grąžinama prekė turi būti nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos, t. y. apžiūrėta tik tiek, kiek tai būtų galima padaryti fizinėje parduotuvėje.
- Grąžinti Prekes Pirkėjas gali per kurjerius arba tiesiogiai Pardavėjui jo nurodytu adresu. Jeigu prekė grąžinama per kurjerius, ji turi būti tinkamai supakuota, kad nebūtų pažeista siuntimo metu. Pirkėjas turi informuoti Pardavėją (jo nurodytu el. paštu) apie grąžinamos Prekės išsiuntimą nurodydamas siuntos sekimo numerį.
- Pardavėjas, turi teisę negrąžinti pinigų už Prekes, kurios buvo grąžintos su trūkumais, atsiradusiais dėl Pirkėjo kaltės (pvz. Pirkėjas išsiuntė netinkamai supakuotą Prekę, buvo nurodytas netinkamas adresas, Prekė buvo prarasta ar sugadinta grąžinimo Pardavėjui metu).
- Siuntimo išlaidos patirtos siunčiant prekę pas Pardavėją yra negrąžinamos. Pirkėjas grąžindamas prekę, privalo susimokėti išlaidas susijusias su prekės pristatymu pardavėjui.
- Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.
- Pinigai už nekokybiškas, ar nepristatytas prekes į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius, bus pervesti ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo skundo pateikimo ir įvertinimo. Jei mokėjote grynaisiais, vis tiek turėsite nurodyti banko sąskaitos numerį, kad pinigus galėtume grąžinti
- Jei prašysite prekę pakeisti ar grąžinti dėl prastos produkto kokybės, prašysime pateikti nekokybiško produkto nuotrauką.
Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
Tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo parengtu ir perduotu atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą / skundą dėl pirkprasmingai.lt įsigytos prekės iš konkretaus Pardavėjo Pirkėjas (fizinis asmuo, vartotojas) gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse), ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr.